Welke processor is beter?

De AMD Athlon II X4 645 (4x3,1ghz) of de AMD Phenom II X2 550

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

De eerste. Die is namelijk quadcore, waar de 2e ''slechts'' dualcore is. Ga dus echt voor de eerste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, eerder dan met een dualcore. Je moet alleen niet alleen een goede processor hebben voor spellen (al is dat wel heel belangerijk) maar je moet ook een goeie videokaart hebben (Ik zou een AMD HD 5770 of een 5800 serie of een 6800 serie kopen) En je hebt snel werkgeheugen nodig (ookwel RAM) en dan minstens 4GB.