Per ongeluk 1 map I genoemd op een of andere manier, terwijl m'n USB ook I is. Nu reageert ie niet meer. Hoe verander ik dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Als dat het echt is moet je de letter van een drive veranderen in schijfbeheer,
configuratiescherm>
systeembeheer>
computerbeheer>
schijfbeheer

Daar hernoem je een schijf naar een hogere letter en dan komt vanzelf een lager letter dan I vrij.

Toegevoegd na 48 seconden:
Stationsletter of paden wijzigen.

Toegevoegd na 1 uur:
Of de USB -stick in een andere PC duwen en de drive hernoemen.

Toegevoegd na 7 uur:
Laatste opmerking slaat nergens op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt toch aan de laatste drive welke letter als eerste beschikbaar is. Stel je hebt A,C,D,E,F,G,H gebruikt dan zal de USB stick die je er in doet altijd I heten. Als je nu een drive hernoemt H naar I bijvoorbeeld of naar J mag ook. Dan zal de drive de eerste Letter nemen die beschikbaar is, H in dit geval. Je USB heet dan H ipv I. Of bedoelde je dat niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach je reageerde op mijn laatste uitspraak, klopt daar heb je gelijk in, als ik het nu terug lees slaat het nergens op ja.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor de rest slaat zijn hele vooral ook nergens op maar dit is wel de manier iig om zijn USB drive van I: af te krijgen.

Andere antwoorden (2)

Wat gebeurd er als je de USB-stick uit de PC haalt, de naam van de map wijzigt en dan de USB-stick weer in de PC doet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt niet tegelijkertijd twee dezelfde drives hebben met dezelfde stationsaanduiding... restart s, haal de usb eruit etc. Post t resultaat s terug?

Toegevoegd na 3 uur:
Het één heeft niets met het andere te maken, sorry.