Past deze harde schijf: http://www.mycom.nl/Product/Notebook-en-Netbook-Notebook-Harde-Schijf/Samsung-640GB-25HDD/294088. In een Packard Bell Tj77?

Ik wil graag een nieuwe interne harde schijf en ik vroeg me af of deze harde schijf: http://www.mycom.nl/Product/Notebook-en-Netbook-Notebook-Harde-Schijf/Samsung-640GB-25HDD/294088 er in pastte.

En heb ik een tweede ruimte voor een tweede harde schijf?

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, Ik heb een typfout gemaakt in de vraag het is een Packard Bell Easynote TJ77

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Daar mag je vanuit gaan specs HDD:

Gewicht en omvang
Breedte 69.85 mm
Gewicht 105 g
Hoogte 9.5 mm
Diepte 100 mm

9,5 mm is de meestgebruikte hoogte in laptops/netbooks als de schijf 12.5mm hoog zou zijn had deze niet gepast.

Toegevoegd na 11 minuten:
Volgens mij heb je geen 2de HDD slot. Ik zie er geen als ik de manual doorblader.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh dat had ik ff over het hoofd gezien. Zal ff kieken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je doen maar als je de manual doorkijkt(link in antwoord) zal je zien dat er geen extra compartiment in zit)

Andere antwoorden (1)

er zijn maar 3 formaten (eigenlijk 6 met verschil tussen ide en sata) schijven
3.5" voor desktops
2.5" voor laptops
1.8" vooral voor de tomtom
in principe passen alle 2.5" schijven in laptops.

denk eraan, soms kan de garantie verlopen als je zelf hardware toevoegt of verwijderd.
bij dell, msi, sony, asus en hp (alleen hp business) mag je de eerste 2 jaar zelf geen hardware wijzigingen aanbrengen, wil je een andere schijf dan zul je hem misschien terug moeten brengen naar de fabriek anders kan het zijn dat bij een reparatie je de volledige kosten moet betalen (al snel 200-300 euro).

maar het kan zijn dat packard bell het anders heeft geregeld maar zelf vind ik packard bell, acer, toshiba, lenovo, medion wat mindere merken dus daarmee heb ik niet echt ervaring met garantie voorwaarden (alleen met medion maar dat was meer een negatieve ervaring).

dus kijk eerst naar de garantie voorwaarden, daarna past in principe elke 2.5" schijf in een laptop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"in principe passen alle 2.5" schijven in laptops." Nope was het maar zo 2.5" heeft geen vaste hoogte en laptops hanteren meestal 9.5mm alles daarboven past dus niet. kijk maar bij height:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hard_disk_drive#Current_hard_disk_form_factors