Ik heb een nieuwe ACER monitor. Met het opstarten komt er reclamevan Acer in het scherm.

Is er een manier om dit te omzeilen? C.Q er af te halen? Ik heb W7.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1K

Antwoorden (3)

Nee, dit is standaard in bijna elke monitor. het is gewoon het merk dat even in beeld komt alvorens hij het computer beeld gaat weergeven.

Dit is ook een check zodat je weet dat je scherm het doet (mocht je geen beeld krijgen in Windows)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Nee, dit is standaard in bijna elke monitor." Bedoel je; dit is tegenwoordig de standaard in bijna elke monitor; want ik ken het (nog) niet.
Om fabrieks reclame van een nieuwe pc af te halen kunt U het volgende gebruiken :

http://www.pcdecrapifier.com/download

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 2 minuten:
Wat eerder werd uitgelegd ,dat het bij elke monitor zou zijn,is niet waar. Wat wel vaak te zien is: het merk van de pc zelf : Acer in Uw geval ,verder nog HP ,ASUS en DEll.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kan dit niet, maar vaag heb ik er wel iets over in mijn geheugen. Mogelijk kan je de firmware van dat ding aanpassen ofzo maar ik weet het echt niet zeker...

Trouwens, er zijn nog zat beeldschermen die die fratsen niet uithalen... (Meestal de iets goedkopere merken is mijn ervaring.)

Ik volg je vraag, als het lukt ben ik toch ook wel benieuwd ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb zelf 2 schermen van LG die dit beiden niet hebben, dat is niet echt het goedkoopste merk op de markt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is waar, Acer en Dell doen het wel. IBM ook maar bijvoorbeeld het scherm met het merk 'NU' doet het niet, een redelijk onbekend merk met goedkopere schermen... Er is niet echt een algemene lijn in te trekken denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuke discussie maar hier heb ik niets aan. Ben het hele internet aan het afspitten maar heb nog geen oplossing gevonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook een kwartiertje gezocht naar een oplossing voor je, heb een aantal discussies maar geen oplossingen gevonden. De enige optie lijkt me om de firmware van dat ding aan te passen maar hoe dat moet weet ik echt niet, daar ben ik geen expert in.