Is de AMD Athlon II X4 645 processor redelijk goed om mee te gamen?

Dan bedoel ik echt met spellen op zn hoogst zoals: Age of Conan, World of Warcraft, GTA IV, NFS SHIFT
En hoeveel FPS zou ik ongeveer krijgen?
*2x2gb ddr3 1333mhz
*ATI HD 5570 1024mb
*320gb HDD

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

1055t x6 is bijna net zo duur en veel beter XD en andwoord op je vraag ja prima..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 core phenom is sneller als die x4, heb je meer aan om te gamen. ook zal ik naar een iets dikkere 3d kaart kijken.

fps kan ik je niet zeggen, ligt aan de instellingen in het spel ;) als je het niet te mooi zet kan je hier gewoon goed mee gamen hoor