Waarom doet mijn toetsenbord dit?

Sinds 10 minuten geleden kan ik niet twee dezelfde knoppen achter elkaar intoetsen. Hoe kan dit? voorbeeld van hoe ik typ: Mijn toetsenbord kan niet twe dezelfde knopen snel achter elkar indruken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.4K

Het beste antwoord

Wellicht staan de instellingen niet goed: controleer eerst onder configuratie scherm, vervolgens klikken op toetsenbord. Daar kun je de 'reageersnelheid' van de toetsen aanpassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Blijkbaar kan je toetsenbord wél twee dezelfde letters / leestekens achter elkaar plaatsen, gezien de eerste zin van je toelichting. Daar gaat het goed. In het voorbeeld dat je noemt ineens niet.

Ik denk dat het aan je manier van tikken ligt. Misschien wil je te snel. Soms blijft er wel eens een letter achterwege maar dan ligt dat dus of aan je eigen manier van tikken, of je toetsenbord is gaar / er zit te veel troep tussen...;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het toetsenbord toevallig draadloos? Dan kan het zijn dat de ontvanger ergens achter is geschoten, of dat de batterijen bijna leeg zijn. Dit heb ik ook wel eens gehad met mijn toetsenbord. Met name met de ontvanger die het signaal niet goed opving, ik weet het niet heel logisch maar vaak helpt dit wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, maar misschien je toetenbord wel?