Computer aansluiten op mediaplayer naar beamer

Ik heb pas een pocketbeamer en een Western HD mediaplayer gekocht. Op de beamer zit alleen een av-aansluiting en een dc-in aansluiting. Via de av-aansluiting gaat er een tulp-kabel naar de mediaplayer. Dit werkt prima.
Wat ik graag wil is dat ik het beeld van mijn laptop via de mediaplayer op de beamer kan projecteren. Ik heb een HDMI-aansluiting op mijn laptop en deze via een kabel in de mediaplayer gestopt. Ook heb ik het via een usb aansluiting geprobeerd, maar deze pakt de computer is.
De bedoeling is om de speakers van mijn computer te gebruiken voor de beamer. Met een tulp-kabel kan ik de speakers niet aansluiten omdat deze niet in elkaar passen. Kortom: Weet iemand hoe ik de speakers kan aansluiten op mijn beamer/mediaplayer en/of de computer? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.6K

Antwoorden (1)

Zoals jij het wil kan helemaal niet. Het enige wat je kan doen is je mediaspeler direct op je beamer aansluiten. Welke aansluitingen zitten er op die beamer, VGA of DVi Misschien?

Toegevoegd na 3 minuten:
Wat je met die HDMI kabel deed was helemaal gekkenwerk, je sloot een uitgaande HDMI op uitgaande HDMI aansluiting aan. Een laptop en een mediaspeler geven allebei beeld uit.

Toegevoegd na 2 uur:
Ok even je apparatuur opgezocht en wat je wil is niet echt mogelijk, dat is vooral te wijten aan de beamer die heel erg gelimiteerd is qua aansluitingen. Je laptop heeft wel een HDMI en VGA-aansluiting maar je beamer niet. Je beamer heeft wel een s-video ingang maar je laptop niet.

Toegevoegd na 2 uur:
Ik weet niet of die mediaplayer een netwerkaansluiting heeft dan zou je nog videos kunnen streamen, dus niet het beeld van je laptop maar alleen de videobestanden die er op staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er dit een av-ingang in en een dc-aansluiting. Weet je misschien wat ik dan kan doen om hem op de laptop aan te sluiten? Er zit geen s-video aansluiting en tulp aansluiting op. Wel een usb aansluiting en hdmi. En er zitten nog 2 ingangen in, waarvan ik er 1 moet gebruiken voor mijn speakers
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je even naam/nummer laptop en beamer geeft kom ik een heel eind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Type laptop: Packard Bell TK 81 RB 110
Type beamer: Aiptek t15 Alvast heel erg bedankt voor je hulp!