Computer microfoon werkt niet

Ik heb hier een computer met aan het voorkant een aansluiting voor microfoon aansluiting maar hij werkt niet
als ik naar configuratiescheer gaat dan geluid enaudioappar
en ik ga naar spraak instelling en ik klik dan op hardware testen als ik dit doe dan doet hij wel alleen als ik de computer opnieuw opstarten dan doet hij niet meer kan iemand mijn helpen
nog vergeten te zeggen aan de achterzijde van de computer werkt het wel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tijd voor een nieuwe computer? Je punt en komma schijnen niet te werken.

Antwoorden (1)

hoi KREEFT16,

Trust is een verkeerde naam, het zou vertrouwen wekken, maar uit eigen ervaringen weet ik dat je beter geen Trust kan kopen, maar dat even terzijde.

omdat de mic aan de achterzijde wel werkt, kan ik je alleen maar adviseren om hem aan de achterzijde (al dan niet met een verlengsnoertje) aan te sluiten.

de bedrading aan de voorzijde is in orde, want je krijgt er wel geluid uit, mogelijk is de versterkingsfactor niet correct.
de impedantie kan anders zijn, kortom, zie gebruiksaanwijzing.

het heeft geen zin om twee maal dezelfde microfoonaansluiting in één computer te maken, dus er moet verschil zijn.

veel suc6
groeten, Dré