Is er een sneltoets/toetsencombinatie voor een tweede scherm?

Mijn laptop scherm is kapot maar ik heb nog wel een beeldscherm staan en daar heb ik ook een kapeltje voor om aan de laptop aan te sluiten. De laptop draait op windows 7. Maar mijn vraag is nu omdat ik het scherm van mijn laptop niet meer kan zien of er een toetsencombinatie/sneltoets is om naar het tweede beeldscherm te gaan? Heeft iemand hier ervaring mee of is er iemand die mij kan helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
26.8K

Antwoorden (5)

je kan kijken of er een fn toets linksonder op je keyboard zit en dan een van je functietoetsen (vaak F4 of F5) om je scherm te kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb f8
als je nu al beeld hebt op je 2e scherm, en je ziet daar je bureaublad achtergrond kan je wel naar eigenschappen enzo, maar die openen standaard op het 1e scherm dus momenteel heb je een probleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Windows zal het externe beeldscherm eerst moeten detecteren en vervolgens configureren. Normaal gebeurd dat automatisch bij opstarten, maar probleem is dat je dat nu juist niet kunt zien.....

Normaal gesproken is FN + F4(of F5, hangt merk laptop af) inderdaad de toetscombinatie om te switchen tussen beeldschermen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je Windows 7 hebt, kun je de stekker aansluiten, en als je computer dan is opgestart kun je de windows knop plus P in drukken om tussen de schermen te switchen.

Probeer eens om de Windows toets ingedrukt te houden, en dan 4 keer op de P toets te klikken. (1x P is het scherm zelf, 2x is dupliceren, 3x is uitbreiden en 4x is alleen projector (in dit geval het andere scherm).

Als je dan de Windows toets weer los laat, dan zou hij het moeten doen.

(De Windows toets is gewoon het teken van Windows, en is meestal te vinden tussen de ctrl en de alt toetsen.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik worstel met dezelfde vraag? Iemand een antwoord?