Laptop geeft ineens een foutmelding over de batterij?

Vanmiddag deed ik mijn laptop ineens aan, en toen was het scherm gewoon zwart. Daarna kreeg ik een melding dat mijn batterij erg zwak is en ik hem moet vervangen? Ik heb deze laptop misschien net een jaar dus hoe kan het dat ik deze melding krijg? De winkel waar we de Laptop hebben gekocht is er niet meer ..

Toegevoegd na 10 minuten:
Mijn laptop is trouwens niet kapot, maar als ik de laptop gewoon aan heb staat er een kruisje bij het batterij teken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Antwoorden (3)

Kan je hem niet gewoon opladen aan de stekker? Waarschijnlijk doet hij het dan gewoon weer...
Lijkt me sterk dat hij een foutmelding geeft van dat hij het zelf niet meer doet..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook niet gezegd dat hij het niet meer doet. En ik weet niet of opladen aan de stekker wel goed is voor de laptop..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uhm, ik bedoel gewoon met de kabeltje dat erbij zat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet niet over welk kabeltje jij het hebt. Je zegt zelf toch opladen aan de stekker.
Dan is toch op de ene of ander manier je accu defect helaas zit er niets anders op dan vervangen er is nooit garantie op accu's
er is wellicht in het bios nog de optie calibreren van je accu dat valt nog te proberen maar veel verwacht ik er niet van
capthavoc
12 jaar geleden
gewoon aan de oplader leggen dan neemt het van zelf af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij laad zich niet op