welk netwerk usb server moet ik nemen??

ik wil graag 3 externe hardeschijven in mijn netwerk toevoegen, ik heb begrepen dat je dat kan doen door een netwerk usb server.
maar ik heb zitten kijken en er zijn er zoveel, die hele verschillende dingen doen.
ik zoek er een waardoor ik snel bij mijn bestanden kan en film vanaf kan kijken, ook met de ps3.
ik heb begrepen dat je dan ook als je niet thuis bent toch in je netwerk kan.

Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

als ik jou was kies dan voor een NAS

bijv : de Home Storage Center MD-253
- noot : * Met de Home Storage Center kan je eenvoudig digitale foto’s, muziek en films op een centrale locatie in het netwerk opslaan en deze delen met alle gebruikers thuis. Deze totaaloplossing biedt plaats voor 2 harde schijven *
je kan evt ook een andere NASnemen die zijn wel duurder tot wel 6 schijven
12 jaar geleden
Conrad heeft voor 39 euro een simpele 4 poorts usb server te koop. Kan je 4 schijven of printers tegekijkertijd aan hangen

http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTI0NTE3MDk1MDA=?direkt_aufriss_area=SHOP_B2C_TAB_COMPUTER&~template=PCAT_AREA_S_browse&p_page_to_display=&catalogs_sub_id=sub1&aktiv=1&navi=oben_1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf een paar weken geleden (via iBood) een Pogoplug gekocht. Films streamen ben ik niet 100% zeker van (zéker geen HD of Blue Ray, maar divx moet gaan. MP3 is perfect te streamen. Leuk apparaat voor weinig geld. Vanaf de hele wereld bij al mijn documenten, photos, muziek en films kunnen. Ideaal!