Ipod schermpje kapot. Wat moet ik doen?!

Mijn Ipod schermpje is kapot. Echt een enorme barst. Hij is uit mijn zak gevallen. Dus er staat waarschijnlijk geen garantie op. Of wel? En hij is ook niet verzekert. :( Maar ik heb het geld niet om hem te repareren. :( Wat moet ik doen??? O_o

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Aan je antwoord te zien heb je een iPhone (gesteld via...)
Zet de muziek op je iPhone en gebruik die als muziekspeler, dan heb je ook maar 1 apparaat in je broekzak.
Andere mogelijkheid: koop een goedkopere simpele MP3 speler, het gaat om de muziek toch? of moet je de blits maken met een product van de Apple store?

Toegevoegd na 6 minuten:
Het is natuurlijk sneu voor je, maar wel een les dat je voorzichtig met dure spullen moet omgaan.
Als je nu het geld niet hebt moet je sparen, zodat je op een later tijdstip de iPod kunt laten repareren of vervangen door een nieuwer, moderner apparaat.

Shit doesn't just happen, it is always made by assholes ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je op ipod zit, zegt hij dat het via iphone is hoor.;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok. wist ik niet, heb zelf geen iProduct - maar dan werkt het apparaat kennelijk nog wel, dus is het probleem nog niet zo groot toch?
Vraag aan de winkelier of die hem wil maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aangezien dit buiten de garantie valt is het 'n duur grapje om hem bij apple aan te bieden, maar er zijn ook niet officiele ipod reparateurs, dus google eens wat rond de prijzen verschillen nog al dis wat let je het apparaat is toch al buiten garantie

Toegevoegd na 3 minuten:
tip
iphone of ipods nooit in je broekzak meenemen de schermen kunnen hier ook door breken of defect raken.