Uit de vele ervaring die ik met Acer desktop en laptop computers heb zou ik je persoonlijk willen adviseren voor een ander merk te kiezen. Alhoewel de prijs/kwaliteit verhouding van veel Acer producten op de korte termijn erg interessant is laten de bouwkwaliteit en algehele betrouwbaarheid van veel Acer producten helaas te wensen over. De ondersteuning van Acer is helaas over het algemeen ook niet al te best.
Ik zeg hiermee niet dat Acer per definitie slecht is maar het is zeker niet het beste merk dat er is.

Kortom: als je het zeker voor het onzekere wil nemen zou ik je willen aanraden te kiezen voor een beter merk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

kan zeker maar sommige telefoons worden gepubliceerd om bij de tijd te blijven en worden een beetje afgerafeld: dus minder goeie kwaliteit.

Er zijn ook lang verwachte modelen waar lang aan gewerkt is en dus betere prestaties leveren