ik wil graag een apple-laptop. Welke kan ik volgens jullie het best nemen?

ik gebruik hem voor school en om gewoon op internet te zitten enzo.

Alvast bedankt,
Jajadingesdeluxe

(de prijs speelt ook wel mee..)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (10)

Als de prijs mee speelt enhet is gewopon voor school, moet je geen apple maar een DELL of AER nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mac book pro is the best
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vorig week de goedkoopste macbook gekocht voor mijn dochtertje.met korting betaalde ik 900 euro.
Prima ding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf een macbookpro van 15 inch. Erg fijn apparaat. Je moet je wel realiseren dat je voor 1600 euro ook een beest van een asus laptop kan halen met veeel betere specs. Apple is toch wel een luxe paardje ben er wel zeer over te spreken. Nooit gezeur mee, heb nooit me accu nodig op school wat toch wel fijn als je een laptop hebt. Verder is de casing van een laptop belangrijk voor zijn levensduur. Die van de macbooks zijn zeeeer duurzaam wat de levensduur van je apparaat ten goede komt.
Gr
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb niks tegen Apple hoor zeker niet want ben zeer tevreden over mijn iPod Touch 4G. Maaaar:
Wat wil je met je laptop doen? En hoeveel wil je eraan uitgeven?

In het kort:
-Neem een Apple wanneer je bereid bent meer geld neer te tellen voor minder hardware(slechtere specs) maar betere (in mijn ogen) software.
-Neem een ander merk wanneer je je vooral zware taken wilt uitvoeren zoals 3d/video bewerking of gamen en je bent niet bereid om ongeveer 2000 euro uit te geven voor een Apple-laptop die dat ook kan.

Ik heb een Dell, ben er zeer tevreden over. Alleen Vista is minder maar dat is dus dat stukje software waar je tussen moet kiezen.

Ik weet trouwens niet of windows 7 een dikke verbetering is tegenover vista...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Duidelijk wel. Windows 7 is samen met XP het beste wat ooit uitgevonden is ;)
als het voor school is zou ik voor de 13 inch gaan omdat die makkelijk mee te nemen is en ook niet zwaar. en ik zie dat je niet van plan bent er zware taken mee uit te voeren dus ik zou voor de goedkoopste macbook pro 13 inch kiezen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het ligt er ook zeker aan wat voor websites je moet gebruiken voor school, een HELEBOEL sites draaien NIET op apple, dan moet je bootkamp gaan installeren enzo.
qua apples vind ik macbook pro het fijnste maar een gewone kan natuurlijk ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor school kun je het beste geen apple nemen in verband met word,mail,silverlight voor magister dat is wel onhandig want op de meeste scholen gebruilen ze windows en als
Je de voornoemde functies op apple wilt gebruiken kan day nog wel eens geklooi gaan opleveren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste is de macbook air, de duurste, de beste en natuurlijk het meest sexy.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewone macbook, past beter bij jouw verwachtingen van je mac dan kan je de grootste nemen. Kijk wel op de apple site want als je op andere site's kijkt is het mischien niet de laatste generatie. Voor dingen die niet op een apple werken kan je bootcamp installeren, dan heb je een geldige windows cd nodig met code en kan je die installeren . Dan moet je als de mac op start en het beeldscherm grijs wordt op alt drukken en dan kan je een besturings systeem kiezen.