Hallo ik zou graag een laptop kopen en twijfel tussen een aantal maar volgens mij zijn er geen grote verschillen?

http://tweakers.net/pricewatch/compare/496/277960;282025;276290 daar staan de drie laptops. Ik wil namelijk gewoon een goede snelle laptop met hdmi uitgang en eigenlijk het liefst usb 3.0 maar dan wordt het alweer vrij duur zag ik. Groot scherm is zeker geen must, dan heb ik liever een snellere laptop.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Hallo,

Als ik zo mogen kiezen, zou ik gaan voor de Asus. Dit omdat ik een grote fan ben van dit merk en als je gewoon snel zonder poespas wilt dit een zeer goede keus is. Enige nadeel is dat er geen webcam inzit, maar als dit geen punt is, Zeker de Asus!

P.S. over de garantie van de Asus hoef je ook niet in te zitten, heb je gewoon weg niet nodig :P mocht het zo zijn dat je het toch nodig hebt, is de service van Asus erg goed. (veel ervaring mee omdat ik in de IT heb gezeten)

succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben voor een ASUS gegaan alleen een prijsklasse hoger, de Asus N53SV-SZ404V.

Andere antwoorden (3)

Ik zou voor de duurste Samsung gaan. Ten eerste omdat er meer/betere garantie op zit en ten tweede omdat deze bluetooth 3.0 heeft en ten derde omdat de de prijzen van de drie nauwelijks verschillen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb ook een asus en ben er zeer tevreden over. MVG Bob De Wint
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor mijn gevoel zou ik ASUS kiezen i.v.m. betere kwaliteit.
Maar in de Samsung RV711-S01NL zit een videokaart GeForce G 315 en de andere 2 hebben een geintegreerde videochip. Kan je ook nog een beetje fatsoenlijk een spelletje spelen en photoshoppen.