Ik ben op zoek naar een externe geluidskaart om op m'n laptop aan te sluiten die microfoon-ingang heeft met XLR-aansluiting. Welk eenvoudig moedel?

Welk goedkoop, eenvoudig model beschikt over minstens 1 XLR-microfoonaansluiting? Eéntje is eigenlijk genoegd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Heb hier wat gevonden:

Toegevoegd na 4 minuten:
Maar nog mooier is misschien een kabel met interne converter naar usb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de kabel besteld. Toffe oplossing! Hartelijk dank!

Andere antwoorden (2)

Dit is een mooi model.

http://www.besteproduct.nl/Trust_5_1_External_Surround_Sound_Card_SC_5500p_/test_deskundigen.html

de Trust 5.1. External Surround Sound Card !

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 1 uur:
Mocht U de Trust niet in orde vinden :

http://www.thomann.de/nl/maudio_essential_recording_studio.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De door zoekertje gevonden geluidskaart heeft géén xlr-aansluiting.
Ik vond nog de pinnacle avid recording studio voor ongeveer 120 euro.

Grtz. Koos.