Laptop nu kopen of wachten?

Ik mocht van mijzelf een laptop kopen ald ik geslaagt ben. Nu hoor ik dat pas de 16e maar nu is hij plots in de aanbieding bij de mediamarkt en bcc voor 70 euro minder zie http://tweakers.net/pricewatch/280113/asus-n53sv-sz404v.html ik kan hem nu kopen voor 770 of ik kan 2 maand wachten tot ik de laptop daadwerkelijk nodig heb... Zou ik over 2 maande. Hetzelfdd of iets beters kunnen kopen voor ook 770 euro?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (6)

Ik zou wachten tegen die tijd komt er vast wel weer een aanbieding. Dat zijn de lokkertjes...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dezelfde laptop (of iets dat kwalitatief direct vergelijkbaar is) zal niet meer duurder worden, hooguit goedkoper. Als je twee maanden wacht, kan je tegen die tijd een betere kopen voor hetzelfde geld of dezelfde voor minder geld.
12 jaar geleden
Dag Bartje,

Je zou kunnen veronderstellen dat laptops en desktops met de dag uitbreidien.
Ik heb eens gekeken naar de specs van je laptop:
Het ziet er allemaal prima uit.
Een i7-processor, een G-Force grafische kaart, 6GB DDR3 RAM, USB 3.0.

Allemaal goed en wel dus als ik jou was zou ik hem overwegen te kopen.
Asus is daarbij een heel degelijk merk. Ik heb thuis 3 laptops van Asus en ze werken nog allemaal perfect als de dag dat ik jun gekocht had.

Veel plezier ermee. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je naar de middelbare of hoge school gaat is het wel handig,dus ik kies voor nu kopen.
PS: Sorry als ik dit onbeleefd schrijf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit soort leuke modellen(15.6" 1920x1080+leuke GPU) kunnen weleens uit de markt raken zonder dat er een vergelijkbaar model voor terug komt, de prijs is ook echt leuk dus ik zou hem nu kopen en dat is iets wat ik niet snel zou zeggen over hardware maar er is niet een techniek die eraan komt die veel verandering kan brengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor dat geld en die specs zou ik voor de Apple Macbook gaan - 11 inch - € 999
je kan hem ook via Ipay later aanschaffen, google maar es op
Bronnen: