Wat moet ik doen op mij pc zit een keylogger

Ik heb een keylogger op me pc en ik weet nu niet hoe ik het moet verwijderen en men tante zegt dat het meschien niet kan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Das idd een probleem. Hoe weet je dat? Weet je welke keylogger?

Antwoorden (3)

probeer deze eens
de bovenste download knop is de gratis versie
capthavoc
12 jaar geleden
Zoals bekend is een keylogger geen "Malware" vandar dat ik het volgende (náást een Malware scanner prefereer)

http://www.superantispyware.com/download.html

SUPERAntiSpyware Free Edition is 100% gratis en zal het volgende detecteren en verwijderen: Spyware, Adware, Malware, Trojaanse paarden, KEYLOGGERS, Dialers, duizenden Hi-Jackers en wormen. SUPERAntiSpyware beschikt over tal van unieke en krachtige technologieën en verwijdert spyware bedreigingen die andere toepassingen niet verwijderen.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar wil ik er graag nog eentje aan toevoegen: Spybot Search & Destroy. Wat het ene programma over het hoofd ziet, kan het andere programma wellicht wel vinden.

Met Spybot S&D kunt je je pc scannen op spyware en adware, trojans, dialers en keyloggers. Omdat er elke dag nieuwe spyware bijkomt moet je Spybot regelmatig zelf updaten. Dit moet je zeker doen voordat je gaat scannen.
Het programma kun je gratis gebruiken. Je vindt het hier:
http://fileforum.betanews.com/detail/Spybot-Search-Destroy/1043809773/1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan ik mijn pc ook op new instaleeren ? Dat het dan zo goed als weg is ?
Pieter2011
12 jaar geleden
Ja, dan weet je zeker dat er geen keylogger (meer) op zit. Kies voor de zekerheid wel nieuwe wachtwoorden en zorg ervoor dat je alle updates installeert!