Hoe krijg ik mijn LCD scherm streeploos schoon?

Het liefst een andere methode dan die "speciale poets doekjes voor lcd schermen" want dat werkt dus niet echt..

Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

dat kan je doen met een brillen doek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Beetje glassex (of iets wat er op lijkt) en een microvezeldoekje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het speciale poetsdoekje voor LCD is een microvezel doekje. Dat wekr perfect met gewoon stof. Als er echt vlekken op zitten kun je een reininigingsvloeistof voor LCD schermen kopen, dat werkt net als glassex maar daar zitten geen bijtende middelen in die de coating van het scherm zouden kunnen beschadigen.