Probleem met geluidskaart, geen signaal op sub en rear. C-Media CMI9761

Ik heb een Medion PC MT6 MED MT 222A met als geluidskaart een C-Media CMI9761 @ Intel 82801EB ICH5 - AC'97 Audio Controller [A-2/A-3] PCI.
Nu heeft deze achter 3 3mm uitgangen voor FRONT, REAR en een C/Sub, maar enkel de FRONT geeft signaal, dus ik kan geen subwoofer oid aansluiten.
Hoe kan ik dit verhelpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Door de Medion de deur uit te gooien en een fatsoenlijk merk kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door gewoon te kijken naar de geluidsinstellingen.Waarschijnlijk heb je de pc ingesteld op een tweeluidsprekersysteem i.p.v surround en dan worden die andere uitgangen afgekoppeld.