Kan niet meer downloaden van de app store

vandaag een nieuwe iPhone gekregen. Alles werkt weer naar behoren, maar kan niet downloaden, wel via iTunes waar ik met alle nieuwe voorwaarden akkoord ben gegaan. Echter via de iPhone kom ik in een loop terecht! Telkens weer wachtwoord invoeren en geen resultaat. De tweede afbeelding komt telkens weer terug. iPhone opnieuw opstarten heb ik ook al een aantal keer geprobeerd. Help!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Probeer via iTunes op je computer in te loggen en vervolgens je wachtwoord te veranderen. Als het daarna weer werkt zou je het wachtwoord natuurlijk ook weer terug kunnen veranderen.

Toegevoegd na 30 seconden:
Kijk ook bij je betaalgegevens of alles nog klopt.