Waar kun je goede computers kopen zonder besturingssysteem?

Niet via marktplaats maar mag wel via internet.

Voornamelijk bedoeld om oudere games te spelen zoals:
Simcity
Battlefield
Rollercoaster Tycoon
Football manager
etc

Hij moet dus wel grafisch goed zijn en een lekkere processor hebben.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
2.3K

Het beste antwoord

Ik heb werkelijk de gouden tip voor je. Ik maak geen reclame want ik heb niks met deze verkoper. Maar ik heb er twee keer een computer gekocht die relatief zo goed en zo goedkoop is dat ik er razend enthousiast over ben. Het gaat om ene 'Kevin' op Marktplaats. Wel op marktplaats dus. Hij had eerst een online winkel maar op deze manier bespaard hij geld en kun jij het dus goedkoper kopen. Hij verkoopt nieuwe computers en je krijgt gewoon garantie. Ze zijn er vaak de volgende dag al. Netjes ingepakt. Als je hem ophaalt heb je hem nog sneller en goedkoper. Als je geen besturingssysteem erop wil scheelt dat ook alweer geld. Hier is een overzicht van al zijn computers.

http://verkopers.marktplaats.nl/13817332

Dit is de computer die ik in jou geval aanraad.

http://link.marktplaats.nl/442868014

Als je het niet vertrouwd: zie bron. hij is gewoon geregistreerd bij de kamer van koophandel.

En af en toe mats hij je ook nog weleens voor een tientje. Ik heb al een keer een gratis HDMI kabeltje gekregen en wat korting.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

ik zou het bij een electronica winkel vragen, die weten het vast. en mischien hebben zij er wel een. misschien werkt het ook als je naar kleine winkeltjes gaat, daar verkopen ze soms nog wel oudere computers. trouwens, ik het een compaq laptop en ik kan er nog oude spelletjes mee spelen hoor, zoals simcity.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens naar refurbished pc's, o.a. te koop bij
http://computerkopen.nl/computers/desktop-computers.html
http://www.pcdiscounter.eu/gebruikte-computers2.html
http://www.computerstunt.nl/refurbished/
bamibal
13 jaar geleden
Ga eens naar euro-computers.nl daar hebben ze vanaf 333 Euro een pc systeem voor je klaar staan (i3 550). En vanaf 445 euro een I7 systeem.
VOor de oudere games is de grafische kaart van het I7 systeem al voldoende. Bij de I3 zou je nog 70 euro extra neer moeten leggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het alleen om een systeem gaat, kan je bij Norrod tercht. Instappen voor rond de € 300,- en gratis verzenden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijk hele goede ervaringen met computerstunt.nl. Zij leveren goedkope pc's met een Linux OS indien je geen Windows wil. Linux kan er dan ook zoweer vanaf als je dat wilt. Hebben zeer veel leuke aanbiedingen als je ze volgt via je email. Ik heb over de jaren geen negatieve ervaringen met ze gehad. Al je gaat voor de grafische ervaring zal ik wel kijken dat het niet om een on-board kaart gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.alternate.nl
hier bestel je alles zoals je het zelf wilt en bouw/installeer je alles ook zelf als je daarvoor kiest.
heb het zelf ook gedaan en dat was vrij goedkoop en heb zelf een besturingssystrrm gekozen