Hoe moet ik meerdere films op de harde schijf zetten zodat ps3 films herkent?

Ik heb de hoofdmap: de map die je krijgt als je harde schijf opent.
Deze map noem ik L:\
Moet ik in L:\ eerst nog een submap maken met de naam van de film, bijv L:\film1\ en hier de bestanden in zetten van de desbetreffende film.
Dus in deze map L:\film1\ dan de map bdmv en certificate of kan ik maar een film tegelijkertijd zetten op mijn fat32 shijf?
Ik heb namelijk film verdeelt in 3 delen zodat ps3 deze kan lezen.
ALvast bedankt,

Toegevoegd na 4 uur:
Maakt niks uit waar je film zegt, hij herkent film altijd

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor films zijn het? .mkv word bv niet herkent door ps3

Antwoorden (1)

"ilm op een externe harddisk
De PS3 kan ook een externe harddisk gebruiken om daar films van af te spelen. Er moet wel aan een aantal voorwaarden worden voldaan. De harddisk moet geformatteerd zijn in het FAT32 formaat. De PS3 kan dus geen NTFS lezen, helaas. Door deze beperking mogen de bestanden maximaal 4GB (gigabyte) groot zijn. Over het algemeen is dat genoeg voor de meest films. Om een film van een externe harddisk of geheugenkaart af te spelen moeten ze in de directory \VIDEO geplaatst worden. Als de harddisk aangesloten wordt op de USB aansluiting van de PS3 zal er onder het ‘Video' menu een extra icoontje komen met USB-device. Klik hierop en er komt een lijst met alle films die op de harddisk staan. Klik een film aan en de PS3 speelt deze af.
"