Wat heb ik voor kabels nodig xbox to pc monitor!

Hoi,

Ik wil deze mooie computer monitor kopen voor mijn computer en voor mijn xbox 360.

http://www.bol.com/nl/p/computer/samsung-syncmaster-2333t-23-inch-full-hd/9000000010976181/index.html

Voor mijn computer weet ik zeker dat hij past.
Voor mijn xbox past hij ook als ik de vga kabel er in doe.
Deze kabel zorg dat de xbox op een vga aansluiting kan worden afgebeeld op de monitor!
Alleen zitten er geen boxen in deze monitor!
Dit kan op gelost worden met deze kabel:
http://www.bol.com/nl/p/games/toslink-kabel-xbox360-2m/1004004007577388/index.html
Daarmee gaat het geluid naar mijn boxen :D

Werkt dit ???'

Dankje Tom

Toegevoegd na 11 uur:
Er zit maar 1 vga aanslutiting op !!
Welke splitter moet ik hebben om hem naar mijn xbox en naar mijn tv te doen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Als je radio die aansluiting heeft werkt dat zeker, komt super geluid door!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom niet een beeldscherm mrt hdmi voor je Xbox en Vga voor je pc? Kan je makkelijk switches en meeste hebben dan boxen en jack uitgang voor stereo set.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Dat gebruikt mijn broer ook, superhandig. Met 1 knop wisselen tussen pc en xbox, kabels kun je laten zitten.