Je hebt ook nog 2 verschillende bij 9600

Zie sites voor duidelijkheid, druk dan op Specifications.

Succes!

Toegevoegd na 39 seconden:
Bron fout gedaan.. moest er 2 doen, deed er 1 met een komma er tussen ^^
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt eraan wat je er mee wilt doen..
High graphics video games spelen, of een beetje videos kijken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt indeed een beetje aan wat je wilt doen.
De 9600gt 512mb, de 9800gt 512mb of de 9800gt 1gb.
Als het alleen voor films is zou ik de 9600gt kaart nemen.
Voor het gamen zou ik voor de 9800gt 1gb gaan. Maar dan praat je al weer over een behoorlijk prijsverschil van 70 - 80 euro.
De 9000 serie is een end of life kaart dan zou ik voor die 150 euro voor een nieuwe 200 serie kaart gaan van nvidia.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zelf de 9600 gt
prima kaart maar ik heb wel problemen met de rc beta van windows 7
De oude beta deed het trouwens prima met die kaart
dus kijk even uit als je er aan denkt windows 7 te nemen in de toekomst de combi moederbord/kaart kan je in problemen brengen
capthavoc