Bluetooth op mijn computer.

Ik weet niet of ik bluetooth heb op mijn pc en hoe kan ik dat zien?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
15.4K

Antwoorden (2)

Als je bluetooth op je pc hebt, dan is dat een stukje hardware. Dit moet voorkomen op de lijst van aangesloten hardware. Die kan je terugvinden onder appraatbeheer.

Op mijn computer bereik ik apparaatbeheer door rechts te klikken op "Deze computer" en dan te kiezen voor eigenschappen. In Vista is het dan een snelkoppeling aan de linkerkant, in Windows XP is het een tabblad waarop een knop Apparaatbeheer staat.

Mocht je dit niet kunnen vinden type dan in het commandoveld (Uitvoeren), de volgende regel in: C:\WINDOWS\SYSTEM32\DEVMGMT.MSC

In onderstaande afbeelding (1) is te zien dat er op mijn pc o.a. een bluetooth netwerkkaart is geinstalleerd.

Als bluetooth correct is geinstalleerd zal er waarschijnlijk ook een snelkoppeling te vinden zijn in het configuratiescherm (zie tweede afbeelding).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan het ook controleren , door je bluetooth telefoon gewoon in de buurt van je computer naar het bluetooth apparaat laten zoeken.