Is het ram geheugen van de LG Optimus 2x speed te weinig om echt goed en snel te kunnen multitasken?

Ik wil misschien de LG Optimus 2x speed kopen maar is het ram geheugen van de LG niet veel te weinig om goed te kunnen multitasken en snel te kunnen navigeren door de telefoon?

Want als je bijvoorbeeld muziek aan hebt staan en dat je vervolgens in een game zit. Of een filmpje van hoge kwaliteit hebt draaien. is het dan niet veel te traag met reageren? Want op de HTC Desire HD was het echt veel te traag.

Is dat bij de LG net zo? Of is dat helemaal weg vanwegen de Duel core?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Een android toestel is sowieso altijd al sneller- gemiddeld genomen- dan toestellen met een ánder O.s. ! Dat om mee te beginnen,maar een dual-core garandeert niet expliciet dat het juist daardoor (stukken) sneller is,want dat blijft afhankelijk van welke taken - tasks- er al dan niet vaak tegelijk zullen moeten gaan werken. U geeft enkele voorbeelden,maar ziet over het hoofd,dat hele andere taken soms ongemerkt méér geheugen eist dan deze.
Verder zou ik in Uw geval vooral geduldig blijven om te wachten op de "Gingerbread" in telefonie kringen beter bekend als Android 2.3.
Naar verwachting zou - zo melden Scandinavische landen- rond 18 April a.s. deze toestellen op de markt moeten komen...wanner in Nederland ? Even afwachten en dat zéker vragen / EISEN bij de (lokale) leverancier.. mocht U over willen gaan op dit toestel.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan beter Samsung galaxy s2 kopen. Dit toestel is over een maand in Nederland. Heeft 1gb ram en dat is zeker genoeg voor zware programma's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn iPhone 4 heeft 512MB RAM en multitasken gaat zonder problemen, alleen als er 25 - 30 apps open staan wordt ie ietsje trager. Maar zeg maar tot 20 apps merk ik geen verschil in snelheid en werkt het multitasken geweldig.

Ik weet niet hoeveel RAM de Optimus heeft, maar met 512MB moet je in theorie dus een heel eind komen.