Na de spatie volgt een 'minnetje' en na de 'e' een 'plusje'. Zo: Mijn -toe+tse+nbord -doe+t -he+t -nie+t -goe+d! -hoe+ -los -ik -dit -op?!

Toegevoegd na 1 uur:
het -is op een -laptop -van -asus, -A52 -van -een -jaar -oud.

Toegevoegd na 1 uur:
Heel apart hij is er net zo snel mee opgehouden als dat het opspeelde. bedankt voor de aandacht

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (4)

Koop een nieuwe, waarschijnlijk is er iets met de electronica.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je toetsen bord is op engels ingesteld waarschijnlijk ..die moet je veranderen in het menu configuratie bij toetsen bord indeling en dan in het nederlands (internationaal)amerikaans wijzigen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
he+y -Roland, -gaat -nie+t -ge+be+ure+n -ne+t -half -jaar -oud.. Cane+luyan, -dat -is -`m -nie+t -zit -wat -die+pe+r -dnk...
Hallo

Klik met de muis op de knop Start, Instellingen en Configuratiescherm. Dubbelklik op het pictogram "Land en Taal" en klik vervolgens op het tabblad "Toetsenbord en Taal". Klik op het toetsenbord van uw taal en klik op "Eigenschappen". Kies de gewenste toetsenbordindeling in de lijst en klik op "OK". De toetsenbord indeling moet zijn: VS Internationaal
Klik nogmaals op "OK" om de gewenste toetsenbordindeling te activeren.
Sluit het Configuratiescherm.Start de laptop opnieuw.

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 6 uur:
Nu U zo vriendelijk bent geweest te laten weten d.m.v. een reactie bied ik een nieuwe optie :

http://support.asus.com/download/ModelList.aspx?SLanguage=en&keyword=A52&type=3

Druk op de link en kies exact Uw type laptop uit,zodat U mogelijk nieuwe drivers voor Bios/hardware kunt downloaden. Hopelijk lukt het dan wel . Het is namelijk een publiek geheim,dat een bios-flash al heel veel verbeterd heeft op zowel desktops als laptops en waarom zou dat bij Uw laptop ook niet het geval kunnen zijn. Succes er mee.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hang er een extra toetsenbord aan. Als dat andere toetsenbord ook zo gek doet ligt het waarschijnlijk aan de instellingen (kijk naar de andere antwoorden). Als het extra toetsenbord het gewoon doet ligt het aan de laptop (dan moet je een nieuwe nemen of hem repareren).