Kan een laptop keyboard vervangen worden?

Het keyboard van mijn laptop werkt niet echt meer naar behoren en mist een paar toetsen.
Kan ik dit (laten) vervangen?
Waar kan ik eventueel een nieuw toetsenbord aanschaffen en wat kost dat ongeveer?
Tips welkom.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Typisch dat veel geantwoord hebben met wat zoiets specifiek kost zonder te weten want voor 'n laptop je eigenlijk hebt.. ;)

Het beste antwoord

Je zou het in principe makkelijk zelf moeten kunnen doen. Voor de prijs van het ding en even geduld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja het zou kunnen alleen ik denk dat je rond de 150 euro kwijt bent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een usb-toetsenbord, je hoeft hem niet te vervangen. Alleen maar usb-kabeltje er in en klaar. Kost 10-20 euro denk ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanaf 35 euro heb je een externe keyboard die je via de usb poort kan inpluggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, maar het is niet erg handig om mee te nemen...
Ja dit kan je vervangen ik denk dat het rond de 60/80 euro gaat kosten maar dat kan je altijd vragen voordat je hem weg brengt. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je het zelf doet, misschien rond de 60 a 70 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan, maar je kunt ook gewoon een usb-toetsenbordje eraan zetten. Bespaart je een hoop moeite en €'tjes.