Volle D schijf

Mijn computer is elke keer na een bepaalde tijd weer heel erg traag. Nu heb ik gemerkt dat mijn Schijf D elke keer heel erg vol raakt, als ik dan op eigenschappen klik dan zie ik dat deze de naam Factory _Image heeft ( zo was die toen ik hem heb gekocht, niets aan gedaan) met een totaal van 8.70 gb en dan nog 891 mb beschikbaar. Ik denk dat de pc daarom zo traag is.
Nu de vraag.
Ik zie dus niets van bestanden op deze D partitie staan, maar heb nu een progje laten draaien wat dus aangeeft wat er wel op staat en het grootste bestand is een WIM- bestand, wat is dat?
Alles laat ik op de C of, wat ik download of muziek en dergelijke zet ik op de F ( mijn externe harde schijf)
De C en D schijf staan op NTFS. De F is Fat32 deze is 500 gb.
Kan ik meer gig toewijzen aan de D schijf? Mijn C is totaal, 289 gb met nog 239 over.

Kan iemand mij helpen in deze? bij voorbaat heel veel dank

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Kimath
13 jaar geleden
Je Windows staat toch op C?

Antwoorden (1)

Het heeft waarschijnlijk niets met je d schijf te maken. Het kunnen problemn in de register zijn of een groot profiel. Als je weinig verstand van computers heb zou ik aanraden al je bestanden even op stick of cd te zetten en Windows opnieuw te installeren. Het formatteren van je c schijf is dan belangrijk.