Hoe komt het dat mijn C schijf niet wil defragmenteren (hij begint wel, maar het resultaat is slecht, hoe vaak ik het ook probeer) .

Ik heb al een extern freeware prog gebruikt, maar dat maakt niets uit.
Ik heb een Windows XP comp met een Intel E 6400
processor en 2 schijven van 320 Gb in partities verdeeld.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Zet voor het defragmenteren de virusscanner en evt. index/zoekprogramma's uit. Desnoods defragmenteren in de veilige modus. Dat zou moeten werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om fatsoenlijk te kunnen defragmenteren moet je harde schijf wel voor 10-15% leeg zijn. Dit verhoogt ook de snelheid van je computer.
Probeer het programma in onderstaande link eens. De naam (DIRMS als in: Do It Right MicroSoft) zegt in deze wel voldoende. Prima stukje freeware welke je systeem behoorlijk wat kan opschonen.