Is er een makkelijke Nederlandstalige installatie handleiding te vinden voor de Popcorn Hour A110?

Het blijkt vrij lastig dit apparaat snel en makkelijk te installeren. Zoeken naar een installatie handleiding levert niet direct handige resultaten op. Ik heb een Engelstalige Quick Start Guide, maar dat is hopeloos ingewikkeld. Iemand die me aan meer informatie kan helpen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedoel je deze quick Guide?
http://support.popcornhour.com/article.aspx?id=1055
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yep ..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Raar dat er op de support site geen handleiding te vinden is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ze noemen het een Quick Start Guide, maar het is meer een "Expert guide for the person who already knows almost everything" :) Ze gaan er vanuit dat alles zo ongeveer wel duidelijk is. De handleiding is vrees ik door een techneut geschreven.

Het beste antwoord

HDX is identiek qua hardware en zij hebben in iedergeval een redelijk complete wiki.

http://www.hdx1080.com/wiki/index.php?title=Main_Page

En er is een speciaal forum waar je veel info vandaan kan halen.

http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=13879

Nederlands versie kan ik je helaas niet verder mee helpen.

Toegevoegd op 28-06-2009 11:18:11
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=79475.0
Hier staat een bericht van Jellesbode die een Nederlandse handleiding aanbied van een volledig vergelijkbaar product. Misschien?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je. Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat er van zo'n bekend apparaat geen Nederlandstalige handleiding is, dat is toch wel raar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom niet? Het is toch geen Nederlands product?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar het wordt hier goed verkocht. Dus dan zou je dat wel verwachten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zeker wat aan de links die in het antwoord staan. Dank!

Andere antwoorden (1)

Heb het niet geprobeerd, maar onderstaande link geeft je de mogelijkheid om voor vele zaken een handleiding te vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, helaas, levert geen resultaat.