bij "hardware veilig verwijderen " krijg ik melding mp3 speler in gebruik Mag ik de mp3 speler dan wel verwijderen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Nee, want dan krijgt de mp3 een piekspanning. Als hij die maar regelmatig krijgt, gaat het kapot

Toegevoegd na 23 seconden:
heel=helaas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt het programma unlocker downloaden. Dan kan je hem eerst unlocken en daarna veilig verwijderen. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, want dan kan de data corrupt raken en dat niet alleen maar soms zelfs de gehele usb-stick. Meestal is de usb-stick door het proces 'explorer.exe' in gebruik.

Je kunt deze afsluiten door met je rechtermuisknop op de startbalk te klikken, en dan 'taakbeheer'. Vervolgens ga je naar het tabblad 'processen' en selecteer je explorer.exe voor de gebruikersnaam waarmee jij nu ingelogd bent. Klik nu op proces beëindigen.

Niet schrikken!
Nu verdwijnen al je vensters en zelfs je startbalk.
Klik nu weer op toepassingen en klik op nieuwe taak.
Type hier 'explorer.exe' en klik op ok.

De vensters zoals 'deze computer' en je 'my documents' zul je dan opnieuw moeten openen.