Mag je een rechtopstaande computerkast ook plat neerleggen en aanzetten?

Dus 90 graden kantelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
11.7K

Het beste antwoord

Geen probleem, als de ventilatie maar vrij is.
Vwb cd-romdrive of dvd-romdrive is dit iets minder goed. Deze slijten harder en pas op bij het openen, omdat cd'tjes er nog wel eens uit willen vallen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ nog irritanter als cd's erin vallen

Andere antwoorden (4)

Nee dat maakt niet uit. Let wel op de fan, die moet natuurlijk vrij zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen enkel probleem. Hou alleen rekening met de ventilatie openingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik op mijn werk een staande kast maar die ligt plat onder mijn bureau, dus andersom zal ook geen kwaad kunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar let op dat de moederbord onder in de "kast" ligt.