ik heb een packardbell easynote TK37. Ik moet live pianomuziek opnemen en tot mp3 verwerken en een videofilmpje maken en versturen. Wie adviseert mij?

Ben zelf uitgekomen op de ZOOM H3 recorder, evt. de HD?
Maar hoe splits is het geluid van beeld, kan dit? ( kwam zelf uit op freecorder 4 ) Gaat om piano live opnames, doe ik nu met digitale sony cybershot en Media Player.
Ben totale leek, en geweldig als iemand mij kon adviseren voor welke apparatuur is het beste kan aanschaffen ( beperkt budget wel).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

De meeste beeldverwerkingssoftware kan het geluid van het beeld scheiden. Kijk eens bij Magix, of Adobe Premiere Elements.
Het mooiste zou zijn als je je geluid apart kan opnemen in de buurt van de piano/vleugel. Ik neem zelf mijn piano op met een Tascam DR-1 (er zijn nu nieuwe modellen)
Dan kan je het geluid mooier krijgen. En dan voeg je later je geluidsopname onder het beeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Koop een Apple. Daar zit alles hiervoor al standaard ingebouwd. Garageband voor het opnemen. imovie voor het maken van filmpjes. Heel eenvoudig allemaal