Als die mogelijkheid niet standaard in je computer zit, (in je telefoon meestal wel) kan je een Bluetooth apparaatje kopen (euro 15,00) en deze in een usb poort stoppen. Wel eerst even het programmaatje laden (zit er bij) en voila je kunt aan de gang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook deze bluetooth aparaat kopen. (zie bronnen)
Deze is veel goedkoper Hij is kost maar 5 euro. En hij is mini.
Hij is zo handig dat je hem vooraltijd op je computer kunt zetten. Binnen een tientje ben je al klaar.

(Heb er zelf een)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.Sluit de USB-kabel aan op de computer en de telefoon.
2.In de telefoon: Als het bericht De telefoon is klaar voor gebruik met dit apparaat verschijnt, sla je stappen 3-4 over en start je Media Go™.
3.Op de computer: Als dit de eerste keer is dat je je telefoon verbindt met een pc, wacht dan totdat de software wizard wordt weergegeven. Volg de instructies om de software en de stuurprogramma's te installeren en om de telefoon te identificeren en een naam te geven.
4. Selecteer Starten 5.In het linkermenu van Media Go vind je specifieke mappen waar je bestanden zijn opgeslagen.
6.Selecteer het bestand uit de betreffende map in het telefoongeheugenmenu of in de computer.
7.Selecteer de bestemming in de schuifbalk.
8.Selecteer Gaan.
9.Wanneer de overdracht is voltooid, sluit je Media Go en ontkoppel je de USB-kabel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De eerste voorwaarde is of er een Bluetooth interface beide apparaten zit. Zit dat niet op de telefoon (oud model), houd het hier op. Zit dat niet op de computer dan kun je altijd nog een Bluetooth USB dongle kopen.

Dan heb je 2 hoofdmogelijkheden, voor de Mac of PC.
Bij de Mac zit iSync standaard in het OS, maar kan het zijn, afhankelijk van de telefoon, dat je een plugin voor iSync moet aanschaffen. Je kunt dan je contacten maar ook je agenda synchroniseren. Of bestanden overzetten.
Bij de PC beveelt de fabrikant van het Bluetooth interface (dongle) vaak zijn eigen programma aan. Kan zijn dat je hier iets voor moet betalen, maar dat is mij ervaring met PC's van een paar jaar geleden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij je telefoon staat er meestal bij instellingen bleutooth aanschakelen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi boondock,

ik heb zojuist zo'n bluetooth interface gekocht bij dealextreme
voor $5,80 zonder verzendkosten te koop
de dollar staat laag, dus voor zo'n 4 euro heb je verbinding.
bij mij werkt het prima, ik heb een nokia telefoon.

veel suc6
groeten, Dré