Is het slecht om met je macbook op schoot te typen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel hem te gebruiken..

Antwoorden (4)

Het is even niet schadelijk maar pas op als je vaak met je laptop op schoot zit. Het is slecht voor de zaadcellen en vruchtbaarheid (de straling)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Serieus? dit wist ik niet ! ik zit hele dagen met laptop op schoot... en als je er wat tussen legt? Een laptop ondersteuner of iets..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok dus door de warmte dank je wel voor de verbetering people ;) hoe het precies zit weet ik dus ook niet
Het is niet door de straling! Het komt door de warmte die de laptop geeft! Je balzak is altijd een paar graden minder warm dan de rest van het lichaam! Om het zaad in goede conditie te houden! Als hier dan een warme laptop opstaat gaat de temperatuur in de balzak omhoog en dat is dus slecht voor de conditie van het zaad!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Komop, wat is dat voor een vraag.
Als het zo ernstig zou zijn, dan was het verkoop enorm gedaald.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
net zoals dat niemand meer mobiel belt omdat dat slecht voor je is???
Najaa ik dacht dat het slecht voor de laptop zou wezen omdat hij aan de onderkant warm wordt. En als je hem op je schoot laat dan kan dat lucht er niet uit. En dat is nou juist niet goed volgens mij.