Hoeveel gameservers kan ik hosten op 1 SERVER??

Hallo,

Ik ben van plan om een server te kopen waar ik game-servers op kan hosten. Weet iemand wat ik specifiek van hardware nodig heb voor een server pc en hoeveel gameservers ik kan hosten op 1 SERVER. Tuurlijk hangt het aan de hardware.

Ik beschik over 2 servers, dat zijn:

Hp proliant dl580

Xeon 2.7ghz processor
16gb geheugen
en 4x 146gb hardeschijf (is samen 584 gb)

EN

DELL PowerEdge T110
Intel® Xeon® X3470, 4C, 2.93Ghz, 8MB Cache, 95W TDP, Turbo, HT, Memory runs at 1333MHz Max
4GB Memory, DDR3, 1333MHz (1x4GB Dual Ranked UDIMM)
2x250GB, SATA, 3.5-in, 7.2K RPM Hard Drive (Cabled)

Groetenn.

Toegevoegd na 13 uur:
Call of Duty Modern Warfare 2

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Hangt ervan af hoe populair je game ook is, neem aan dat het online is je zou waarschijnlijk wel 2 kunnen hosten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt van de game af? Misschien er even bij vertellen welke game(s)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb geen idee maar dacht toch echt dat jij dat niet kan.je hebt weinig mbs/sec .werkt niet lekker denk ik .daar heb je grote bedrijven voor.met internet van thuis gaat het niet lukken hoor.