Geachte leden van het forum GV, Wie kan mij helpen ?? Ik ben op zoek naar een handleiding voor AOC WLED monitor ?? Mvg, Karel8158

Ik heb recent een nieuwe monitor AOC WLED V22+ aangeschaft, maar ik vind geen nederlandstalige hand-leiding over dit produkt, mag eventueel ook in het engels zijn... wie kan mij hierbij helpen of eventeel nuttige tips geven ??

Mvg,

Karel8158

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

http://www.aoctv.com/en/televisions/wledtv/addara_42_LE42K0D7D.phpastu, onder het kopje downloads kan je de manual vinden.
( als dat niet helpt kan je eventueel even mail contact met ze opnemen en vragen of ze hem naar je toe mailen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hier-> http://www.aoc-europe.com/en/service-support/drivers-manuals.html?tx_abdownloads_pi1%5Baction%5D=getviewcategory&tx_abdownloads_pi1%5Bcategory_uid%5D=6&tx_abdownloads_pi1%5Bcid%5D=275&cHash=d7fa7b8ababd717b55b6e239f8740f2e staat hij vast wel tussen. Zoek op typenummer, dan moet je hem vinden. (bestanden zijn wel gezipt, dus moet je wel een uitpak proggie hebben)