Hoe kan het, dat als ik een bestand van 4.6 GB naar een 16 GB USB-stick kopieer, dat ik de foutmelding krijg: 'Bestand te groot.'

Zie foutmelding: http://tinyurl.com/26uq88f

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

FAT32 is 4 Gb max dacht is. anders formateren op EX-FAT.
( dat is voor USB stick`s, NFTS is voor hardeschijven en kan probleemen geeven dacht ik ) let wel op als je dit doet wordt alle info van je USB stick verwijderd. dus zorg dat je een kopie van je bestanden maakt.

en ja ik neem aan dat je genoeg ruimte vrijhebt???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Klik in deze computer eens met rechtermuisknop op de USB stick, en dan eigenschappen. Kijk hoeveel ruimte er beschikbaar is. Als er meer dan 4.6 GB beschikbaar is zou het moeten werken, anders is hij vol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk even of je USB stick onder NTFS of onder FAT32 is geformatteerd. Het staat me bij de 2,1gb oid het maximum is onder fat32. De USB stick als ntfs formatteren zou moeten werken.

Uiteraard heb je wel gekeken of er uberhaupt genoeg ruimte is op de stick, toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Formatteren en nog een keer proberen (of eerst een backup maken van de USB stick)