wat moet ik doen als ik geen verbinding heb na dat ik mijn kabel in mijn laptop heb gestoken?

ik zit namelijk met het probleem dat ik nog steeds geen internetverbinding heb nadat ik mijn kabel erin heb gestoken . er staat alleen maar dat het onbekende internet is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

hoi rpj,

een makkelijke vraag en een zeer moeilijk antwoord.
het kan 1001 oorzaken hebben.

heeft het eerder gewerkt? zo ja, wat is er nadien veranderd?

je kan de PC bij de buren proberen, of hij het daar wel doet.
zo ja, dan is je PC in orde

probeer de PC van de buren op jouw router aan te sluiten
als die het ook niet doet, is mogelijk de router stuk
branden de connect lampjes op de router?
branden de connect lampjes op de computer?

probeer eens een ander kabeltje, want ook daar kan iets mis mee zijn. heb je een strait of kruiskabel?

probeer alles wat niet direct nodig is er tussenuit te laten.
de PC rechtstreeks op de router aansluiten.

nog niet? ik stel voor dat je 1 voor 1 de stappen overnieuw maakt die de provider jouw heeft aangedragen toen je voor het eerst de boel installeerde.

veel suc6
groeten, Dré
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Eerst zorgen dat je router goed is aangesloten en ingesteld. Als die goed is (internetlampje brand) dan je laptop aansluiten en bij de internet instelling aangeven dat je verbinding met LAN wilt maken. Eventueel je wifi uitschakelen.