Ik heb wel draadloos internet op mijn PC, maar niet op mijn mobiel en Xbox 360.

Ik kan met mijn Samsung Galaxy S en mij Xbox 360 niet meer op het internet komen terwijl ik dat met mijn laptop wel kan. Ik gebeurd de laatste weken wel vaker. Soms doet het internet het op de laptop ook niet. Wat kan het probleem zijn?

Toegevoegd na 24 seconden:
Wij hebben internet van Ziggo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

dat ik ook.
Dat had ik ook.
de laptop zij steeds verkeerd wachtwoord.
2 dagen later dee hij het gewoon bij het zelfde wachtwoord.

heb jij hetzelfde w8 dan 2 dagen