Acer Al 1923 beeldschemen valt soms uit

Ik heb 2 x een Acer AL 1923 LCD scherm. Regelmatig vallen deze uit (geen stroom meer) en na wat rommelen en uit laten staan gaan ze het weer doen. Wie heeft hier de oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (4)

Misschien is je voeding niet meer de beste ?
worden ze wellicht te warm ?
capthavoc
13 jaar geleden
Teruggaan naar de winkel en je garantie verhalen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oplossing?? koop geen acer:) t is naar mijn mening als stuk als het de fabriek uit komt. maarja..dat was ff mijn mening.
je voeding is beetje dood aan het gaan zo te horen.
als je nog garantie hebt gewoon terug gaan.
en jha oplossing. geef ze voldoende ruimte aan de achterkand, dus niet tegen een muur aan ofzo.
blaas hem eens door met wat perslucht ( stof er uit )
dat zal miss wel wat helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als die in een stekker doos zit zal ik die eerst eens vervangen!
zorg er voor dat ze wel wat koeling krijgen!
en anders zou ik toch terug gaan waar je ze hebt gekocht
Mijn beeld scherm van acer is al 4 jaar oud en doet het nog perfect!