wat is een goed middel om je laptop lader kabel te lassen ?

mijn kabel is gebroken net onder de plug nu plak ik het met cellotape heb even niets anders.
maar wat is de beste manier ?
er is nauwelijks draad over aan de plug kant
dus strippen en bij knippen ed zijn eigenlijk niet mogelijk
het zit ook tussen de plug en de grafiet blok

capthavoc
13 jaar geleden
in: Hardware
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is erg lastig. In plaats van cellotape kan je ducktape proberen. Het is het veiligst om een nieuwe te kopen.

Antwoorden (3)

solderen,zo behoud je de lengte van he tdraad.

veel geluk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je nog een ander snoer hebt wat je niet meer gebruikt kun je dit er natuurlijk ook aanzetten, je kunt het snoer dan verder van de stekker afknippen. Verbinden zou ik bij voorkeur doen met kabelverbindertjes en een ANP-tang :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de stekkers kun je bij een betere elektronicazaak los kopen, let wel op dat de plus en de min op exact de zelfde manier wordt aangesloten, anders heb je kans dat de laptop of lader kapot gaat. Anders een nieuwe alternatieve lader kopen voor 2 tientjes.