Mijn hp 2410 printer loopt vast! Doet niets meer

Wie kan mij helpen? Mijn hpphotosmart 2410 loopt vast bij opstarten. Zandloper coninue in display. Hij doet echt niets meer? Alvast bedankt voor de reacties! Groeten Annemarie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
capthavoc
13 jaar geleden
welke windows versie heb je ?
zie je ook een errorcode op de printer zelf ?
zit er papier vast o.i.d ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Windows XP, ik zie geen errorcode alleen maar de zandloper in beeld. Ook geen papier vast in de printer. Groeten Annemarie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor de tip! Ik heb dit net gedaan, maar er gebeurd niet veel. Er staat in de display Partial Reset. En daar blijft hij op staan.

Antwoorden (2)

Probeer eens een cold reset. Zie link over de toetscombinaties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het andere antwoord niet heeft geholpen, ik heb een hp en die deed het ooit ook, "opeens". Ik laat wel mijn cartridges (officiele dus) navullen. Blijkbaar was opeens zo'n ding onklaar (midden in het printen van een blz trouwens) geworden want met een nieuwe deed hij het weer (en niets anders had geholpen)