Ik heb een Minolta magicolor 2300DL. Als ik iets wil printen duurt het enkele minuten voordat hij daadwerkelijk gaat printen, hoe kan ik dat verhelpen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk moet de printer even opwarmen en gaat dan beginnen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Wij hebben op het werk een printer die als we die aanzetten s morgens een half uur moet opwarmen.
Dit is wel een andere als die jij beschrijft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit zal je niet kunnen verhelpen. De printer heeft tijd nodig om op te warmen en ook om alle gegevens van je te printen pagina in zijn geheugen op te slaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alhoewel een laserprinter inderdaad moet opwarmen als hij in een standby stand staat, heeft er er toch niets mee te maken. Dit is een zeer goedkope printer. Hij is gewoon heel erg traag. Het verschil tussen een inkjet en een laser is dat bij de laatste soort de hele af te drukken pagina eerst overgebracht moet worden naar het geheugen van de printer. Dat doet deze printer zeer langzaam, tot grote ergernis van de gebruikers:
escape