Waar kan ik gratis Harde Schijven vandaan halen?

Waar haal ik deze vandaan? Verzendkosten maken niks uit, of de schijf nieuw of gebruikt is ook niet.

Toegevoegd na 6 minuten:
En andere onderdelen dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
had het eerder gezecht. ik heb er eergistere nog 20 weg gedonderd

Het beste antwoord

loop eens binnen bij een 2dehand pcboertje en vraag eens naar oude troep die hij kwijt wil
voor een prikkie wil nog wel eens lukken
maar verwacht er niet teveel van
meestal is het ook echt oude troep
schijven van 10 gig of minder zo zijn al snel troep tegenwoordig.
capthavoc
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
Voor een prikkie is niet gratis, natuurlijk...

Andere antwoorden (2)

Advertentie in de krant. Ik twijfel alleen of je veel reacties zal krijgen, want veel mensen weten dat er vertrouwelijke data op staat, of erop heeft gestaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gratis af te halen.

http://www.gratisoptehalen.nl/toon.php?rid=17&status=aangeboden