Welke mediaplayer kan random muziek afspelen vanuit mappen op verschillende niveau's?

Ik ben op zoek naar een mediaplayer, maar vrijwel geen enkel model kan random afspelen (shuffle) over meerdere mappen heen. Mijn muziek staat per artiest>album in een aparte map. De mediaplayers die ik bekeken heb kunnen alleen random afspelen binnen één map/album.

Welke mediaplayer kan wat ik wil? De muziek zelf staat op een netwerkschijf.

paulus811
13 jaar geleden
in: Hardware
4.2K

Antwoorden (5)

Maak in itunes een afspeellijst met al je muziek, Die kan je in shuffle afspelen. En als je die synchroniseert met je ipod, kan je die ook in shuffle zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
dat snap ik, maar ik bedoel een mediaplayer. Zo'n apparaat wat je aansluit op tv en home cinema om films en muziek af te spelen. Ipod heb ik, maar het nadeel is dat de muziek altijd gecomprimeerd is en dus van mindere geluidskwaliteit dan het originele cd formaat.
kijk eens naar ots dj .
succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Action verkopen ze nu een speaker waar je sd-kaartjes, usb sticks en 3,5 mm jackplug in kunt stoppen. Vorige week van Sinterklaas gekregen. Dat ding speelt door alle mappen heen als het maar mp3 is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
Dank voor je antwoord en een grappig ding, maar niet wat ik zoek denk ik. Ik wil de mediaplayer op een geluidsinstallatie aansluiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zit er maar 1 ding op, sluit een dvd speler aan die ook mp3 ondersteunt en met een usb ingang. Je harde schijf plug je in en druk op shuffle van je AB. Moet werken volgens mij.
Ik kan het zelf niet testen want dat shuffleknopje zit er bij mij niet op.
paulus811
13 jaar geleden
Ik heb de oplossing inmiddels gevonden. Het wordt een HDI Dune Max. Het apparaat heeft een Blu ray speler, drie aansluitingen voor harde schijven en is een HD mediaplayer die ook shuffle muziek kan weergeven. Dank voor het meedenken!
Alle mappen met muziek selecteren en dan openen met mediaplayer. Zet de mediaplayer op willekeurige volgorde en voila.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je al bij Ac Ryan gekeken? Die dingen doen bijna alles.
Zelf gebruik ik hem alleen voor films met muziek heb ik geen ervaring want ik heb een Sony hd audio deck voor m'n mp3 tjes, alleen worden die niet meer gemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
Dank voor je antwoord. Ik heb zojuist de playon van ac ryan bekeken en de handleiding gelezen, maar het is me niet duidelijk of deze random muziek kan afspelen die ook in subfolders zit. De meeste mediaplayers kunnen dat niet. Maar ik heb de oplossing inmiddels gevonden, het wordt de HDI Dune Max, met interne blu ray speler, aansluiting voor 4 harddisks en uitbreidingssloten voor een tv tuner met opname functie. Deze kan ook random afspelen over subfolders heen.