Waar plaats je het beste een webcam voor beeldbellen?

Jammerlijk kijk je nooit IN de camera, maar erlangs naar het beeldscherm.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
2.2K
Kimath
13 jaar geleden
eigenlijk zou je deze dan in het midden van je scherm moeten hangen, met je chatvenster er precies achter :P

Antwoorden (4)

dat lukt bijna niet om hem zo te zetten dat je en naar je toetsenbord en je scherm en in de camera kijkt.
Je kunt hem onder je beeldscherm achter je toetsenbord zetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op je beeldscherm, of als je een dun beeldscherm hebt, bovenaan je beeldscherm geklikt. Dat vind ik het beste resultaat hebben.
Als je blind kunt typen, kun je trouwens mooi de camera inkijken bij het chatten.
Maar bij beeldbellen vind ik het fijn als de cam recht voor je staat/hangt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat je geen 'hangcamera' hebt, maar een staande ..... en ook neem ik maar even aan dat je een platte monitor hebt i.p.v. zo'n oud model waar je een webcam op zou kunnen zetten ....
Daarvan uitgaande zou je van een paar stukjes elektriciteitsdraad oid, een soort rekje kunnen maken. Dit kun je dan middenvoor over je scherm hangen (rekje aan de achterkant) en daarin je webcam plaatsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien ook nog geen domme opmerking... nooit je webcam in tegenlicht zetten :-)
Bronnen: