Als ik mijn PS3 uitzet, schakelt de aangesloten harde schijf ook uit. Als ik PS3 weer aanzet en de harde schijf wil benaderen duurt laden lang en nu?

Ik wil de PS3 wel uitblijven zetten als ik er klaar mee ben.

Hoe voorkom ik dat iedere keer dat PS3 zolang bezig is met het laden van films en muziek van de externe harde schijf?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Niet. Want ik neem aan dat je aan je externe harddisk refereert welke is aangesloten via USB. Zon externe hdd heeft een tijd nodig om op toeren te komen. Je zou evt nog kunnen proberen om je hdd op je pc aan te sluiten en te defragmenteren.